Renginių grafikas
logo renginiu planas
UTA
ugdymo turinio atnaujinimas
TŪM
Tūkstantmečio mokyklų programa
ĮTRAUKUSIS
Itraukusis ugdymas
PROFESINIS ORIENTAVIMAS
profesinis
MUKIS
Ugdymo karjerai informacinė sistema
Pagalba
Statistika
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Pamiršai slaptažodį?
Prašyk naujo!.
Rekvizitai
Biudžetinė įstaiga
Savanorių g. 1, Zarasai, 32110
tel.: +370 385 51785
el.p.: pedag.centras@zarasai.lt

Duomenys kaupiami ir saugomi
Juridinių asmenų registre,
kodas: 195401994
Akreditacija
In English
logo anglu veliava
eValdžios vartai
UKRAINIEČIAMS
NEPYK
logo nepyk
Vaizdo medžiaga „Kaip kurti ir atnaujinti ikimokyklinio ugdymo programą?“
Vaizdo medžiagoje aptariami ugdymo praktikų ir jų tobulinimo krypčių ypatumai, pateikiami pavyzdžiai ir dalinamasi patirtimi, kaip praktiškai diegti ikimokyklinio ugdymo programas, parengtas vadovaujantis „Ikimokyklinio ugdymo programos gairėmis“. Nauja metodinė vaizdo medžiaga – tai vertingas įrankis siekiant geriau suprasti esmines „Ikimokyklinio ugdymo programos gairių“ idėjas ir principus, padedančius kurti šiuolaikišką, vaikui palankią ugdymo aplinką. Metodinę vaizdo medžiagą ,,Kaip kurti ir atnaujinti ikimokyklinio ugdymo programą?“ sudaro 7 dalys >>>

Naudojimosi socialiniais tinklais saugumo rekomendacijos
Zarasų moksleiviai baigiamajame „Sumanaus moksleivio akademija“ renginyje
2025 m. gegužės 16 dieną Zarasų rajono moksleiviai iš Zarasų „Ąžuolo“ gimnazijos, Dusetų Kazimiero Būgos gimnazijos bei Antazavės pagrindinės mokyklos dalyvavo Vytauto Didžiojo universiteto Žemės ūkio akademijos (VDU ŽŪA) organizuotame edukacinio projekto „Sumanaus moksleivio akademija“ baigiamajame renginyje. Ši šventė sukvietė daugiau nei 500 moksleivių iš 16 Lietuvos rajonų – čia jie dalinosi pasiekimais, pristatė savo darbus, bendravo su akademine bendruomene bei verslo atstovais.
Tarnyba jungėsi prie miesto šventės organizavimo
Zarasų švietimo pagalbos tarnyba jungėsi prie gražios savivaldybės iniciatyvos - organizuoti veiklas šventėje vaikams „Vaikystės kiemas“. Suvieniję jėgas su partneriais – „Maisto bankas“ ir Zarasų atviras jaunimo centras kvietėme vaikus (ir ne tik) pasinerti spalvų bangoje ir piešti vandens tematikos piešinius ant didžiulio bendro plakato. Ši kūrybinė erdvė tapo vieta, kur vaikai galėjo nevaržomai reikšti savo emocijas, mintis ir svajones spalvomis. Džiaugiamės, galėję įsilieti į savivaldybės renginį. Aktyviai prisidėdami prie bendrų iniciatyvų ir stiprindami partnerystę, puoselėjame bendruomeniškumo vertybes vaikų gerovei.
Turinys finansinio raštingumo ugdymui
Švietimo portalo informacinėje sistemoje emokykla pristatomos dešimt skaitmeninių mokymo priemonių, padedančių ugdyti finansinį raštingumą. Mokymo priemonės parengtos „Swedbank“ iniciatyva ir apima įvairaus formato turinį – nuo nuotolinių pamokų iki knygų ir žaidimų: mokonomikos pamokos, elektroninė knyga „Pinigai ir kiti Gilučių šeimos reikalai“, siekianti padėti 5–10 metų vaikams pažinti pinigų pasaulį, knyga „Pradėk dabar: finansinis gidas paaugliams“, vaizdo medžiaga „Aš – investuotojas?“ ir kita.
Kviečiame naudotis ir sužinoti daugiau ČIA >>>>

„Sumanaus moksleivio akademijos“ dalyvių pažintinis vizitas į AB „Rokiškio sūris“
VDU Žemės ūkio akademijos projektas „Sumanaus moksleivio akademija“ tęsia 2024–2025 mokslo metų veiklas ir po truputį artėja prie šių mokslo metų finišo. Viena iš baigiamųjų projekto veiklų – pažintinis vizitas į pasirinktą agroverslo įmonę. Gegužės 9 d. Zarasų rajono moksleiviai, „Sumanaus moksleivio akademijos dalyviai“, vyko į pažintinį vizitą į AB „Rokiškio sūris“ – vieną didžiausių pieno perdirbimo įmonių Baltijos šalyse.
Išklausę pristatymą apie įmonę bei saugaus elgesio instruktažą, moksleiviai leidosi į beveik dvi valandas trukusią ekskursiją.
Specialiosios mokymo priemonės
Lietuvos įtraukties švietime centro Švietimo pagalbos plėtros grupės specialistai parengė specialiųjų ugdymo priemonių sąrašą, kuriuo pedagogai ir švietimo pagalbos specialistai gali remtis ir naudoti ugdant mokinius, turinčius elgesio ar (ir) emocijų sutrikimų.Rekomendacijos >>>>

Mokymo priemonės, skirtos pedagogams, ugdantiems mokinius, turinčius judesio ir padėties bei neurologinių sutrikimų (JPN) Rekomendacijos >>>>