„Paramos kolegai“ modelis – galimybė mokytis vienam iš kito
Sugrįžę iš mokymų mokytojai patarėjai buvo įdarbinti ir vykdė konsultuojamą veiklą Zarasų švietimo centre nuo 2011 m. gruodžio 15 d. iki š.m. vasario 29 d.
Kiekvienas mokytojas patarėjas turėjo pasirinkęs po 2 mokytojus kolegas savo mokyklose, su kuriais nuolat bendravo, konsultavosi, analizavo ir ieškojo tinkamiausių ugdymo būdų sprendžiant problemas, mokėsi naujų pamokos planavimo ir tobulinimo, aktyviųjų metodų taikymo galimybių.
Šių metų kovo 5 dieną Zarasų švietimo centre mokytojai patarėjai ir konsultuojamieji mokytojai susirinko į refleksiją „Pamokos tobulinimas ugdant XXI a. kompetencijas“. Refleksijos metu mokytojai patarėjai pateikė savo atlikto darbo ataskaitas, o konsultuojami mokytojai pasisakė apie jiems suteiktą galimybę konsultuotis ir greitai gauti patarimų darbo vietoje.
Daugelis konsultuojamų mokytojų išsakė nuomonę, jog būtų gerai, kad kiekvienoje mokykloje dirbtų mokytojas patarėjas, į kurį galėtų kreiptis pagalbos mokytojai jiems svarbiais klausimais, diskutuoti, konsultuotis ir ieškoti naujų efektyvių ugdymo(si) formų.
Gerosios patirties sklaidos renginyje mokytojo patarėjai ir su jais bendradarbiavę mokytojai dalijosi patirtimi, įspūdžiais ir sėkmėmis dalyvaujant projekte. Dažnas minėjo, kad tai nauja ir priimtina tobulėjimo forma, nes bendraujama betarpiškai, išvengiama formalumo.
Zarasų švietimo centro informacija ir nuotraukose akimirkos iš seminaro.